RSS

20 de març 2011

El meu món

Amb aquesta tercera tasca que ens han demanat a l’assignatura L20, he pogut fer allò que més m’agrada que és la fotografia.
Encara que m’agrada la fotografia, mai m’havia plantejat el fer-me un comte al flickr...Al investigar un comte com funciona he pogut veure que molta gent és la que utilitza aquestes fonts per a pujar les seues imatges i a més per a fer unes xicotetes descripcions d’allò que pugen. El que més m’ha costat d’aquesta tasca és el incloure el pas de imatges, mai ho havia posat i no tenia ni idea per on començar, amb l’ajuda de la meua germana he trobat SLIDE, que es tracta d’una pagina, on pot fer presentacions d’imatges, vídeos d’una manera gratuïta i és molt fàcil.
En conclusió puc dir que aquesta tasca, a sigut la més costosa per falta de temps, però per a mi a segut molt enriquidora, m’ha fet plantejar-me de tot allò tan especial que tinc al meu “món".











He posat aquestes dues maneres de presentacions de fotografies, perquè des de un primer moment no sabia molt be com fer-ho des de flickr, i ho havia fet mitjançant una pàgina en la qual  havia quedat molt apanyat. Així que ara que he trobat com fer-ho, me pareix interessant tindre aquestes dues maneres de veure-ho.


1 comentarios:

Marth ha dit...

Que chuuuuuuuuulo! yo no he tenido tiempo todavía, bueno, tiempo sí, camara no :S A ver para qué me la dejo en Canet :( Tengo q hacerlo hoy deprisa y corriendo y con el internet de mi casa.. va a ser un horror :(!

Publica un comentari a l'entrada