RSS

2 de març 2011

El meu amic Elmer

Fa aproximadament un any i gràcies  la meua germana ( per cert mestra) vaig topetar amb un animalet que portava darrere seu una gran història. Aquest era un elefant de colors i la seua vida era tan interessant que en vaig posar mans a l’obra i vaig realitzar un projecte de escola d’estiu basat amb el seu llibre i els valors que Elmer volia fer-nos aprendre.
Va ser a l’assignatura de Música on vaig tindre l’oportunitat de donar a coneixer a les meues companyes el meu amic Elmer i la seua gran història, quan estes varen comprendre i varen llegir el missatge del conte es quedaren meravellades igual que em va ocorrir a mi.  En aquell moment es posaren mans a l’obra i varen confeccionar entre totes un projecte basat a partir de Elmer, varem realitzar activitats de tot tipus: rítmiques,vocals, instrumentals,etc...però sempre intentant fomentar el missatge que Elmer volia fer-nos saber.

Ací vos deixe el enllaç on podreu veure amb el conte i també el vídeo. Espere que vos agrade igual o més que a mi.





ES LA DIFERÈNCIA EL QUE ENS FA UNICS :)

Belén Tudón


4 comentarios:

Rosa ha dit...

en quines bloggeres més bones ens estem convertint. La veritat es que tant a mi, com a les demés ens va encantar elmer i crec que ara sempre el tindrem present. Si continuem aixina arribarem a ser grans mestres, no hi ha que desanimar-se per res, superar qualsevol meta que ens proposem podem conseguir-la.

Belén ha dit...

gràcies fea!!!!:)

Marth ha dit...

Elmer tendría que ser nuestra mascota :)
ES nuestra mascota.
Nos hacemos camisetas para nosotras con Elmer? :D!!!

Belén ha dit...

Estaria bien!!!! nos hacemos camisetas enserio?¿?

Publica un comentari a l'entrada