RSS

5 de maig 2011

Aprofundim en el racó de l'infant.

Entrevistem a una mestra de Infantil, autora del blog http://elracodelinfant.blogspot.com/ i finalista en els premis edublogs 2011.

Nom:Laura
Cognoms: Tudón Donat
Edat: 27 anys
Treballes per projectes? Si


Conta’ns els avantatges de fer-lo així: 
He de dir que m’agrada molt treballar per projectes. Pense que treballar per PDT, té molts avantatges i els més importants per a mi són:
-El alumne es partícip del seu aprenentatge.
-Es treballen temes d’interès per als alumnes.
-El PDT, mai té data de fi, pots indagar i aprofundir fins on els alumnes vullgen.
-Els xiquets i xiquetes busquen informació a casa, amb els pares i es una de les millors causes de que la família siga partícip de l’educació dels seus fills.
Molta gent diu que treballar per projectes requereix molt de temps i dedicació per tal de preparar el material, però personalment jo ho preferisc.
Per tal de treballar en projectes vos recomane l’últim llibre que he adquirit: “LA FALLA QUE NO FALLA” de Jordi Garcia i Enrique Noguera. Es tracta d’un llibre que parla de l’elaboració dels PDT. Es molt interessant.
Voldria felicitar-te per ser finalista en els premis edublogs. Com et sents?
Moltes gràcies per les teues felicitacions. La veritat es que no m’ho esperava, el bloc té poc més d’un any i pensava que no seria finalista. Estic contentisima de ser finalista.
Quan vares prendre la decisió de fer un blog? Per què?
La decisió de portar a terme el bloc, farà cosa d’un any i quatre mesos, però jo tenia registrat el bloc feia uns 3 anys, el que passa que no havia publicat res perquè em faltava experiència i temps. Al aprovar les oposicions, perquè tenia i tinc prou material per a compartir.
Quin és l’últim projecte que has realitzat?
L’ultim projecte que he treballat ha sigut el PROJECTE DELS CASTELLS i ara estem treballant la figura d’ENRIC VALOR
Tens que vendre el teu bloc amb 10 paraules:
MATERIALS, RECURSOS, NOVES IDEES AIXÓ ÉS EL RACÓ DE L’INFANT
Moltes gràcies Laura i que tinguis sort.
Gràcies a tu.

1 comentarios:

LaTuDón ha dit...

Moltes gràcies per la teua entrevista... ha sigut tot un plaer.

Publica un comentari a l'entrada